Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Μια ημέρα...

...εκεί που σκυλοβαριόμουν και καθόμουν βαρύθυμος στο μαξιλάρι μου,


έχοντας συγχρόνως κάποιες υπαρξιακές αγωνίες του τύπου
"πού οδεύω ο σκύλος;",


με πήραν και με πήγαν βόλτα με το αυτοκίνητο.


Κάθισα στο πίσω κάθισμα, ως συνήθως, επάνω σε ένα σακ-βουαγιάζ
που τυχαία υπήρχε εκεί και


όπως ήταν ανοιχτό το μπροστινό παράθυρο και έμπαινε ο αέρας,


μου έπαιρνε τα μαλλιά προς τα πίσω και


αισθανόμουν πολύ ωραία, ενώ διαπίστωσα ότι 
τελικά ο αέρας μου φτιάχνει τη διάθεση!


Αχ, τι καλά που πέρασα στην αυτοκινητάδα!
Άντε να δούμε τώρα, πότε θα με ξαναπάνε...  

18 σχόλια:

  1. Μας δρόσισες Σήφη μου με τις όμορφες φωτογραφίες σου και τον αέρα που σου έπαιρνε τα μαλλιά....αχ μακάρι να φυσούσε λίγο να μου τα πάρει κι εμένα που πότιζα πριν στο μπαλκόνι κι έσκαγα...μα καθόλου να μη φυσάει πια?
    Λες να πάμε άλλη μια βόλτα τώρα?...για πες στην Αθηνά να ετοιμάζεται!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια να ετοιμάζεται καλέ; Αυτή κάθεται στην καρέκλα του γραφείου ή στον καναπέ μέχρι να βγάλει βρύα και λειχήνες! Δεν φαντάζεσαι πόσο πλήττω!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  2. Του χρόνου θα σε ξαναπανε αυτοκινητάδα ερμο ζωντανό!!!!!!!!!!!!!!!! Λες και δε τη ξερεις την Αρτίστα που δε λεει να ξεκουνήσει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το ξέρω! Λες να μην την ξέρω τη μοίρα μου; Που μαύρη η ώρα που με χαρίσανε στην Αθηνά! Που έχει τον ακούνητο!

      Διαγραφή
  3. α σε κακομαθαίνουν Σήφη, θα πω του ανεκπλήρωτου να περιορίσει τις βόλτες γιατί παίρνεις "αέρα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα με κάνεις; Όποτε πάνε στην Αθήνα για γιατρούς με βάζουν στο αυτοκίνητο! Ευτυχώς αρρωσταίνουν συχνά, αλλιώς δεν θα ήξερα τι εστί αυτοκινητάδα!

      Διαγραφή
  4. Όντως σκασμένος φαινόσουν πρίν την βόλτα χαχα. Καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα λέω αλήθεια ο καψερός! Και σκασμένος ήμουν και θολό το μάτι είχα! Αμέσως μετά τη βόλτα φάνηκε η διαφορά στη μουσούδα μου!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  5. Ζούλεψα! Κάργα!!!!
    Μουατς στη μουσούδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μα ναι! Δικαίως ζηλεύεις! Ήταν μια εξαιρετική αυτοκινητάδα!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα α ρε Σηφη μου..
    Σαν την βολτα με το car δεν εχει.
    λατρευω και εγω το αερα να μου παιρνει τα μαλλια.
    ευχομαι οι γονεις σου να αποφασισουν να σε παιρνουν πιο συχνα βολτουλα
    φιλια ομορφοσκυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Μαρία Φε, αλλά με τις δουλειές της Αθηνάς δύσκολα βγαίνουν αυτοκινητάδα!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  7. και να τραγουδάς.. να βάλω τα μεταξωτά και να φυσάει.. στο πίσω κάθισμα .. στο σακ βουαγιάζ πλάι.. χιχιχιχιχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...στα εργοστάσια μπροστά και στα σκουπίδια πλάι,
      να μπερδευτώ με τους εργάτες
      να πω τον πόνο μου στις γάτες...

      Να πω τον πόνο μου στις γάτες; Α πα πα, δεν γίνεται! Εγώ τις γάτες τις κυνηγάω!

      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  8. Κούνα μου κι εμένα με χάρη την ουραααά!!! Γουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και την ουρά σου κουνώ με χάρη και τη μπάλα μου θα σου φέρω να μου την πετάξεις για να στην ξαναφέρω! Γιατί πολύ σε συμπαθώ!

      Διαγραφή
  9. https://www.youtube.com/watch?v=16WqtFVqQQY
    εισαι συυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!
    Λεβεντη μου....Καμάρι μου!!!!! Να σε χαιρόμαστε και να σε χαίρονται!!!!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναι! Του Σήφη και της Ιωσηφίνας σήμερα!
      Ευχαριστώ πολύ Ρόζα! Είσαι η μόνη που το θυμήθηκες!
      Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ να πεις καμιά ευχή μέρα που είναι, γιατί αν περίμενα από την Αρτίστα...
      Ευχαριστώ και πάλι!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.