Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Drama...

...queen! 


12 σχόλια:

  1. Κουκλι εισαι βρε ατιμουτσικο..Αχ...αχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι κουκλί καλέ; Που μου βάζει κορώνες η άλλη στο κεφάλι με το φώτοσοπ και με ξευτιλίζει; Που θα αρχίσουν όλοι πάλι να με φωνάζουν Ιωσηφίνα;
      Άσε, ένα δράμα ζω η drama queen!

      Διαγραφή
  2. Έλα σούπερ είσαι κι ως drama queen! Βέβαια το τριώδιο πέρασε προ πολλού...
    Μήπως οι σκύλοι έχουν δικές τους απόκριες; Το έχει ψάξει!
    Φιλιά στη μουσουδίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιες απόκριες καλέ; Αυτή όποτε δεν έχει κάτι να κάνει, πιάνει και μου αλλάζει τα φώτα. Δεν ξέρω αν έχεις φέισμπουκ, αλλά αν έχεις δες εδώ:
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=285653351583359&set=pb.100004160892739.-2207520000.1399058688.&type=3&theater
      Αυτή τη φωτογραφία την ανέβασε στις 30 Ιανουαρίου! Για ποιες απόκριες μου μιλάς, που με έχει κάνει ρεζίλι των γιορκσάιρ...
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  3. μια χαρά το βρίσκω....ωραίος και σαν queen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. queen και όχι queer
    κάτι είναι και αυτό!

    πάντως όπως και να σε ντύσει η τρελλή η μάνα σου, κούκλος είσαι γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί; Νομίζεις θα αργήσει η τρελή να με παρουσιάζει και ως queer;
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  5. Φτου-φτου-φτου! - Κουκλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια να λες, να μου κρεμάσει και κουδούνια η τρελή!
      Πάντως, μερσί για το κούκλος!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.