Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014


Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

12 σχόλια:

  1. Σηφούδι μου, καλή ανάσταση γενικώς...
    φιλιά στο μουσούδι σου!

    υ.γ. τ' αυγουλοσηφουδάκια άψογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βίκυ Δερμάνη... Είδες τι έκανε η τρελή; Τώρα κολλάει και χαλκομανίες με την αφεντιά μου στα αβγά! Έλεος κάπου...

      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  2. χρόνια πολλά ζουζούνι μου!
    με πολλές πολλές σκυλίτσες και κόκκαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα θεία Ρία!
      Ας ελπίσουμε ότι θα έχω και σκυλίτσες και κόκαλα!
      Αλλά ποιος έχασε τις σκυλίτσες του και τα κόκαλά του για να τα βρω εγώ; Γιατί βλέπεις ο Στάλιν δεν μου δίνει τίποτε από τα δύο!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  3. Κουκλι ομορφο Καλο πασχα και σε σενα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αχ! Ευχαριστώ για την προσφώνηση "κουκλί"! Είσαι πολύ ευγενική! Γι' αυτό κι εγώ σου κουνώ με χάρη την ουρά μου!

      Διαγραφή
  4. Καλό Πάσχα, Σήφη! Να προσέξεις την Κυριακή να μην πέσεις με τα μούτρα στο φαΐ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σιγά μη με αφήσουν να φάω αρνί! Πάλι κροκέτες θα μου δώσουν για να μην λερωθεί το μούσι μου! Αίσχος!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά! Κι εσείς ότι επιθυμείτε κυρία Joan Petra μου! Και καλώς ήλθατε στην Οδό καπετάν Σήφη!

      Διαγραφή
  6. καλή ανασταση καλό πάσχα..υγεία ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.