Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Η Μεγαλειοτάτη...



...του διαδικτύου και αγαπητή μου kouen μου έκανε ένα tag (μην με ρωτάτε τι είναι αυτό, δεν ξέρω) και με προσκάλεσε να παίξω σε ένα βλογοπαίγνιο, το οποίο φέρει την ονομασία "love game tag" ή επί το ελληνικότερον "παιχνίδι της αγάπης".
Πάμε λοιπόν…

5 που αγαπάς
Τα μπισκότα. 
Το πίου. 
Να κάνω σεξ με τα μαξιλάρια. 
Να γαβγίζω. 
Να βγαίνω βόλτα.  

5 που μισείς
Το χτένισμα. 
Τις γάτες. 
Τα περιστέρια. 
Τον σκύλο της χήρας. 
Την χήρα.  

5 πράγματα που σου λείπουν
Ένα iMac. 
Τα γλυκά. 
Τα καλώδια που κατέστρεφα και έπιασε η Αθηνά και τα μάζεψε και τα έβαλε ψηλά. 
Την παντόφλα που κατέστρεφα και έπιασε η Αθηνά και την μάζεψε και την έβαλε ψηλά. 
Το ψάθινο καλάθι με τις εφημερίδες που κατέστρεφα και έπιασε η Αθηνά και το μάζεψε και το  έβαλε ψηλά.

5 ευχές για το 2014
Να βρω νύφη. 
Να με κουρέψουν. 
Να μου πάρουν καινούργιους φιόγκους για τα μαλλιά. 
Να με βγάζουν πιο συχνά στο μπαλκόνι. 
Να μην με ξαναπάνε σε οποιαδήποτε συναυλία.  

5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα
Να ζήσει η Αθηνά ακόμα είκοσι, τουλάχιστον, χρόνια για να σιγουρευτώ ότι δεν θα μείνω ορφανός από μάνα. 
Να γίνει Παγκόσμια Ειρήνη. 
Να πάω στο Yorkshire. 
Να πάω κι εγώ επιτέλους στα Χανιά. 
Να είμαι πάντα γερός, δυνατός και άγριος όπως τώρα!  

Οι ερωτήσεις της koueen
Πιστεύεις ότι μας ψεκάζουνε;
Δεν ξέρω για εσάς, εμένα πάντως με ψεκάζουν με Bolfo.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία και γιατί;
Οι Τρεις ταφές του Μελκιάδο Εστράδα, διότι ο Τομι Λι Τζόυνς ήταν, ίσως, καλύτερος από κάθε άλλη φορά.
Σου αρέσει ο Μάρκος Σεφερλής; Δικαιολόγησε την απάντησή σου.
Δεν τον ξέρω, γιατί η Αθηνά σπανίως βάζει τηλεόραση κι όταν βάζει βλέπει κάτι σειρές που δεν παίζουν Έλληνες.
Πώς θέλεις το άλλο σου μισό; Φέτες ή μπυροκοίλι;
Δεν ξέρω τι είναι οι φέτες ή το μπυροκοίλι, αλλά εγώ την θέλω ξανθιά στη μουσούδα, ασημί στα πόδια και στην κοιλιά, να είναι μαύρος ο μανδύας της, να ζυγίζει 200 γραμμάρια λιγότερο από εμένα και να έχει όρθια αυτιά.
Αλμυρό ή γλυκό;
Τα πάντα!

Οι ερωτήσεις μου
Αντιπαρασιτικό περιλαίμιο ή αμπούλα;
Φιόγκος στα μαλλιά ή ένα απλό λαστιχάκι;  
Κροκέτες ή κονσέρβα;
Ύπνος στο μαξιλάρι σου ή στο κρεβάτι της μαμά και του μπαμπά;
Βόλτες με το αυτοκίνητο ή βόλτες με τα πόδια;  

Σε αυτό το σημείο οι κανόνες του βλογοπαίγνιου θέλουν να προσκαλέσω δέκα βλόγερς για να παίξουν, αλλά κανένας από τους δέκα σκύλους που ξέρω δεν έχει βλογ. Εγώ θα τους προσκαλέσω και αν θέλουν ας φτιάξουν βλογ να το παίξουν!
Τους προσκαλώ με αλφαβητική σειρά:

Άρης (του Στράτου του μποντιμπιλνταρά)
Βίτο (του εργοδότη της Αθηνάς)
Ήρα (της Βίκυς Δερμάνη)
Λούι (του mitsopd)
Μίνι (της Χάνκα)
Μπρίκι (της Μεμαρίας) 
Ντένις (του Saki Blue Cenesis)  
Ντρούνα (επίσης του mitsopd) 
Σάρα (της Βίκυς από απέναντι) 
Φοίβος (της Άννας)

Κανόνες παίγνιου  
Να αναφέρεις τον συμπλόγκερ-συμπλογκέρισσα που σε έκανε tag.
Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις.
Να γράψεις 5 επιπλέον δικές σου ερωτήσεις, που θα τις απαντήσουν οι ταγκαρισμένοι.
Να ταγκάρεις άλλους 10.  

16 σχόλια:

  1. Ειπα μπας κι ο σκύλος είναι καλυτερα απ τη κυρά του αλλά μπαααααααα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, διότι όπως λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία "Ο σκύλος σαν γεννηθεί, στην κυρά του θα μοιάσει".

      Διαγραφή
  2. Σήφη μου, εύχομαι να τη βρεις τη νύφη που ονειρεύεσαι !
    Και να πάτε ταξίδι του μέλιτος στο Yorkshire.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είθε Λυριέλ μου! Και στο Yorkshire θα την πάω μετά και μη σου πω και κρουαζιέρα στο Νείλο θα την πάω!

      Διαγραφή
  3. Μα σε συναυλία, σε πήγαν? μα σε συναυλια? σκότωμα θέλουν ομαδικό. οοοοχι ειπαμε να ζήσουν άλλα 50 χρόνια, εντάξει. τιμωρία θέλουν. Μια εβδομάδα χωρίς μπισκότα η μανα σου και μια εβδομάδα χωρίς σήριαλ η πατέρας σου! Να μάθουν. Οσο για την θειά..... κάποια τιμωρί... να κάνει παρέα με την ζαχαρομπουμπού!!! χα χα χα χα !!!! να τους δω ολους, που σε πήγαν σε συναυλία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους επιπλήξεις θεία Ζουζούνα! Να μάθουν αυτοί!
      Καλέ, άμα της κόψουμε τα Μιράντα αυτηνής θα φάει εμένα! Α πα πα!
      Να δω την θεία Λεκάνα με τη ζαχαρομπουμπού να πίνουν καφεδάκι και τι στον κόσμο!

      Διαγραφή
  4. Λούη λένε και τον δικό μου αλλά δεν τον ξεύρεις Σήφη και σε συγχωρώ που δεν τον κάλεσες!
    Φταίω κι εγώ που δεν τον προβάλω μην το πάρει πάνω του! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, καλά κάνεις και δεν τον προβάλεις! Είδες εμένα που μου έχουν βλογ τι ψωνάρα τελειωμένη είμαι; Πάντως πες στον Λούη αν θέλει να παίξει είναι ευπρόσδεκτος!

      Διαγραφή
  5. Σου ΄χω νύφη πιπίνι, την πήραμε πριν από 3 βδομάδες. Βέβαια δεν είναι ράτσας, αλλά είναι μια καλλονή άσπρη άσπρη με μαύρη σέξυ μυτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, αλλά εγώ την θέλω ξανθιά στη μουσούδα, ασημί στα πόδια και στην κοιλιά, να είναι μαύρος ο μανδύας της, να ζυγίζει 200 γραμμάρια λιγότερο από εμένα και να έχει όρθια αυτιά.
      Βέβαια με την αγαμία που με δέρνει, δεν θα με χάλαγε και μια καλλονή άσπρη άσπρη με μαύρη σέξι μυτούλα!

      Διαγραφή
  6. Σήφη, Σήφη, Σήφη
    ώστε μισείς τα περιστέρια?! Μπράβο αγόρι μου!!! Γι' αυτό και μόνο, στείλε μου διεύθυνση και θα σου στείλω μπισκότα, μπιζού για τα μαλλιά και μια σφεντόνα!
    Και είθε τα περιστέρια να κουτσουλίσουν και την χήρα και τον σκύλο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μισώ γιατί είναι ηλίθια και δεν κάθονται να τα πιάσω και να τα πνίξω, αλλά πετάνε τα γελοία κι εγώ γαβγίζω κι αυτά φεύγουν και μετά ο κόσμος γύρω-γύρω νομίζει ότι γαβγίζω χωρίς λόγο και όλοι λένε: "Γιατί σκούζει το υστερικό";
      Τα σιχαίνομαι!
      Οπότε στείλε τη σφεντόνα γρήγορα!!!

      Διαγραφή
  7. Το πρώτο παιχνίδι του Μπρικιού....έχει τρελαθεί από τη χαρά του και σε ευχαριστεί πολύ!...
    Φυσικά και θα παίξει!!!....προς το παρόν μου είπε να σου πω πως ταυτίζεται με κάποιες από τις απαντήσεις σου..για να δούμε όμως τι θα απαντήσει κι αυτός...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία! θα περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις του Μπρίκι! Μου αρέσει να ξέρω τι σκέφτονται και τα άλλα σκυλάκια!

      Διαγραφή
  8. προς μαμά Αθηνά:
    φαντάζεσαι στο "πικροί ως άψινθος καρποί" της χαράς και του κεφιού μια ανάρτηση με τις απαντήσεις της Ήρας; όχι πες μου το φαντάζεσαι; χαχαχα
    προς αξιολάτρευτο Σηφούδι:
    η Ήρα σου στέλνει τα φιλιά της, λυπάται τόσο πολύ που δεν έχει ξανθό μουσούδι, που είναι 18 κιλά πιο βαριά από σένα, που δεν έχει βλογ για να παίξει το παιχνίδι....

    Σηφούδι μου, αξιολάτρευτο, σ' αγαπώ πολύυυυυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είπεν η Αθηνά: "Βάλε την Ήρα να απαντήσει στο βλογ της χαράς και του κεφιού! Τόλμησε να κάνεις την διαφορά! Κάνε όλους τους αναγνώστες σου να μην ξέρουν τι τους γίνεται! Να μην πιστεύουν στα μάτια τους! Να μην ξέρουν τι να σχολιάσουν! Κάνε την ανατροπή Βίκυ Δερμάνη!".
      Εγώ, βέβαια, αν και είμαι σκύλος, καταλαβαίνω ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, αλλά η Αθηνά είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!
      Κρίμα που η Ήρα δεν είναι του μεγέθους μου! Αν και με την αγαμία που με δέρνει και με μολοσσό πήγαινα, που λέει ο λόγος!

      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.