Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Ο φίλος...

...της Αθηνάς, ο antinetrino, μου έστειλε δωράκι πολύχρωμο, που απαρτίζεται από ένα μπαλάκι μεγέθους μεγάλου πορτοκαλιού και σχοινάκια πλεγμένα κοτσίδα με κόμπους στα δύο άκρα που καταλήγουν σε κρόσσια. Το δώρο αυτό είναι ότι πρέπει για το καθάρισμα των δοντιών μου, αλλά και το ακόνισμά τους. Θα βρεθούν ορισμένοι κακοήθεις που θα πουν ότι το δώρο είναι μεγαλύτερο από εμένα, πράγμα το οποίο ίσως και να είναι αληθές, αλλά ουδόλως με προβληματίζει. Το παιχνίδι το βαφτίσαμε antinetrino. Η Αθηνά πετάει το παιχνίδι, μου λέει "πήγαινε φέρε τον antinetrino" κι εγώ τρέχω το παίρνω και της το πηγαίνω. Στα μισά της διαδρομής κουράζομαι, σταματάω να πιω λίγο νερό και συνεχίζω ακάθεκτος!  
Σας παραθέτω σχετικές φωτογραφίες μου μαζί με το καινούργιο μου παιχνίδι:

Εντάξει, είναι λίγο μεγάλο…


Αλλά και τι με πειράζει;


Αρκεί να το πιάσω από το σωστό σημείο.


Φοβούνται ωρέ τα παλικάρια;


Αγαπητέ antinetrino, ευχαριστώ για το ωραίο παιχνίδι που μου έστειλες!

10 σχόλια:

  1. Αχ καημενο σκυλι τι τραβάς και του λόγου σου; Τουτο το πράμα ειναι διπλάσιο από σένα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι παιδί αυτός ο αντινετρίνος!
    σε σκέφτηκε στην άκρη του κόσμου.
    και έκανε και σε έσένα εκπαιδευτικό παιχνίδι. για να μαθαίνεις πως να χαλάς καλύτερα τα κορδόνια και τα καλώδια της αθηνάς.
    μπράβο του και καλή εκμάθηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρία μου! Δεν θα αφήσω καλώδιο για καλώδιο, μόλις τελειώσω την εξάσκηση με το παιχνίδι του αντινετρίνο!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα....εντάξει είναι λίγο μεγάλο, αλλά είναι πανέμορφο και χρήσιμο!!
    Επίσης μου άρεσε πολύ το όνομα που του έδωσε η Αθηνά...πάντα τέτοια Σήφη μου, ε, κι ας είναι και μικρότερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, μικρό και εύκολο όνομα για παιχνίδι σκύλου! Εδόθη τιμής ένεκεν... Καταλαβαίνεις...

      Διαγραφή
  4. Α! Εδώ έπρεπε να φέρω τον Λούη μου να σε δει Σήφη και να συνομιλήσετε :))
    Κομπροντόγκ είναι αλλά γλυκούλης :)))
    Εσένα πάντως δε σε φθάνει!
    Να χαίρεσαι το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, έχεις Λούη; Ωραία! Να το στείλεις όποτε θέλεις. Έχω κόκαλα για όλους μας!
      Κι εγώ στους δρόμους θα κατέληγα αν δεν ήταν η Αθηνά να με πάρει. Τα προηγούμενα αφεντικά έφευγαν για εξωτερικό λέει και δεν θα με έπαιρναν κοντά και άσε που δεν τους άρεσα επειδή τα αυτιά μου δεν είναι όρθια όπως αρμόζει σε ένα σκυλί της φυλής μου!
      Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη Άιρις!

      Διαγραφή
  5. Στις ομορφιές σου πάλι Σήφη!
    Μεγάλο μεγάλο, αλλά μια χαρά το σουλατσάρεις από δω κι από κει
    το αντινετρίνο σου. Δώστου να καταλάβει, μη το λυπηθείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο, ξεμεγάλο, τίποτα δεν μου γλιτώνει! Το βουτάω και το τινάζω πέρα-δώθε και το πνίγω!

      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.