Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Την περασμένη...

...εβδομάδα με πήγαν επίσκεψη σε ένα πολύ φιλικό και ζεστό σπίτι. Εκεί με περίμεναν η Χ. και ο Θ. με ανοιχτές αγκάλες και με δυο καινούργια παιχνίδια για εμένα! Η Χ. με τράβαγε φωτογραφίες και δεν σταμάταγε να λέει πόσο όμορφος είμαι και πόσο μου πάει το πουλοβεράκι μου και ότι πρέπει να μου πάρουν και αδιάβροχο με κουκούλα! Η Χ. ξέρει από σκυλάκια σαν κι εμένα και δεν είναι σαν την φίλη της Αθηνάς την Ζ. που επειδή φοράω φιόγκους και πουλοβεράκια διαδίδει ότι είμαι τελειωμένη αδερφή και λέει ότι κακώς με φωνάζουν Σήφη και ότι έπρεπε να με φωνάζουν Ιωσηφίνα. Η Ζ. τελευταίως με αποκαλεί Σηφαλίνα, αλλά δεν την παρεξηγώ γιατί τόσα ξέρει από την εμφάνιση των γιορκσάιρ, τόσα λέει! Σας παραθέτω φωτογραφικό υλικό από την επίσκεψη:  

Τα καινούργια μου παιχνίδια.


Επάνω στο χέρι του Θ. και ενώ ατενίζουμε και οι δύο με αισιοδοξία το μέλλον,
εγώ με μια κίτρινη ματιά και ο Θ. με καστανή.




Κοιτάζοντας με θαυμασμό την Χ., ενώ ο Θ. θαυμάζει εμένα.


Σε μοιραία πόζα, ενώ ο Θ. λέει πόσο πολύ μου πηγαίνει το πορτοκαλί!


Ο Θ. προσπαθεί να μου φορέσει ένα σκούφο ξωτικού,
αλλά μου πέφτει λίγο μεγάλος, όπως διαπιστώνετε!


Αγαπημένη φωτογραφία γιατί διακρίνονται τα κόκκινα παπουτσάκια της Χ. που τόσο,
μα τόσο πολύ μου αρέσουν!


Η ακόλουθη είναι αφιερωμένη στην Ζ., που με λέει Σηφαλίνα,
αφενός μεν γιατί δεν ξέρει από  γιόρκι,
αφετέρου δε από ζήλια που δεν έχει πορτοκαλί πουλόβερ.


Και αυτή η φωτογραφία, πάλι για την Ζ., που εκτός του ότι με λέει αδερφή, 
διαδίδει παντού ότι η Χ. δεν ξέρει να μαγειρεύει!
Ας δει λοιπόν τα εδέσματα και ας κρίνει!


Αααααααααααχ, ωραία ήταν! Το ευχαριστήθηκα! Και την επίσκεψη στο σπίτι της Χ. και του Θ. και τα καινούργια μου παιχνίδια και το ξεκατίνιασμα που έριξα εδώ πέρα μέσα και έδωσα στεγνά την Ζ. που μέμφεται εμένα και την Χ.!

Την άλλη ημέρα με πήγαν και στο σπίτι της θείας της Β. και πέρασα και εκεί πολύ ωραία και ήταν και άλλοι εκεί, αλλά δεν θα σας πω ποιοι ήταν. Η θεία η Β. μου χάρισε ένα υπέροχο λαστιχάκι για τα μαλλιά μου, γαλάζιο με γκλίτερ (να ήσουν Ζ. από μια μεριά να το έβλεπες), αλλά σε ένα απότομο τίναγμα του κεφαλιού μου, αλά Βουγιουκλάκη, το έχασα!
Ακολουθεί φωτογραφία από την επίσκεψη στη θεία Β. 


Αυτά περί των επισκέψεων. Να δούμε τώρα πότε θα με ξαναπάνε! Προς το παρόν δουλεύει η Αθηνά και θα καθίσουμε στα αβγά μας!

18 σχόλια:

  1. ω!ωραίες φωτογραφίες!!!δεν καταλαβαίνω γιατί σε λέει αδερφή η ζωή!!ειλικρινά.
    δεν θα αναφερθώ στην άνοδο σου στην πρωτεύουσα και το τζετ λαγκ που είχες πάθει διότι η απάντηση μου θα είναι ολόκληρη ανάρτηση!!!και μιας και τις έχω κόψει τις αναρτήσεις,σταματώ εδώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακοήθειες μην ακούς...φόρα εσύ τους φιόγκους σου και λάμψε σαν τον ήλιο, λάμψε απ' τη χαρά σου, λάμψε, λάμψε...ε, με συνεπήρε το τραγούδι....έρχονται και Χριστούγεννα όμως και λίγη λάμψη παραπάνω ποτέ δεν έβλαψε!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάμπω σαν τον ήλιο, λάμπω σαν διαμάντι, λάμπω, λάμπωωωωωωωωωωωωωωωω
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  3. Μην έχεις πρόβλημα γιατί και το Ιωσηφίνα δεν είναι άσχημο όνομα! Αυτοκρατορικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήφη, μη μασάς! Στα ώπα ώπα σ' έχει και σε ζηλεεεεευουυυυυνεεεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώπα! Να βρούνε τέτοιο σκύλο κι άλλες γυρεύουουουουνεεε!
      Γεια σου Μεγαλειοτάτη μου με τα ωραία σου!

      Διαγραφή
  5. Νομιζω οτι, όοοοοτι ακουγεται για τις σεξουαλικες επιλογες του Σήφη είναι κακόβουλα σχόλια. Μια πολύπλευρη προσωπικότητα όπως του Σήφη, μπορεί να έκφραζεται με διάφορούς τρόπους, ακόμη κσι στυλιστικούς. Περιμένουμε με αγωνία να τον δουμε και με άλλα έξαλλα συνολάκια και ας αφησει τις κακες γλωσσες να λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα θεία Χάγια, πες τα! Πολύπλευρη προσωπικότητα! Αυτό είμαι!!!

      Διαγραφή
  6. Σήφη, μην τους παρεξηγείς. Δεν ξέρουν, γι' αυτό σε πειράζουν. Εγώ έζησα χρόνια στο γιόρκσάιρ και ξέρω ότι τα πουλοβεράκια και τα ψαγμένα αξεσουάρ είναι σήμα κατατεθέν της περιοχής. Και σου πάνε τρέλα!!!!
    Φιλούμπες καταμούσουδες από την Μάγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Ενημέρωσε τον κόσμο αγαπημένο Φαούδι! Που είσαι κοσμογυρισμένο και ξέρεις από αυτά κι έχουν δει πολλά τα μάτια σου εκεί στο Γιορκσάιρ που ήσουν!!!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά και φιλώ τη Μάγια!

      Διαγραφή
  7. Απαπάπαπαπαπααα! Την στρίτζω, την κακίστρω την Ζ…. Τέτοιον άντρακλα, σφακιανό, μάτσο και αγριόφατσα, να τόνε λέει σίσι; Κακιά γυναίκα, σκύλα (μετά συγχωρήσεως). Μα στραβή είναι και δε βλέπει την υπερχειλίζουσα τεστοστερόνη σου, την εκτυφλωτική σου ματσίλα; Σκέτη νταλίκα είσαι αγόρι μου, μη μασάς…
    Υ.Γ. Ντάκο σπέσιαλ φάγατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι έχει μια στραβωμάρα την έχει η αλήθεια είναι! Αλλά δεν της το λέμε για να μην την πικράνουμε.
      ΥΓ. Ντάκο σπέσιαλ; Δεν σε καταλαβαίνω ανώνυμε! Τι θες να πεις;

      Διαγραφή
  8. ένας κούκλος είσαι φίφη μου!
    με τις τριχούλες σου, τα κοκκαλάκια σου, την τσαχπινιά σου!
    να σε χαίρεται η μανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι κούκλος, πανάθεμά με!!!
      Σου κουνώ την ουρά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.