Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Είπα...




...να στολίσω κι εγώ!

18 σχόλια:

  1. Απαπαπαπα!!!!!!!!!!Θα τρελαθώ!!!!!!!!!! Στόλισες κι εσύ; Μα τι ρωτάω; Το μηλο κάτω απ τη μηλιά θα πέσει!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε συ Μαρινάκι Ζέας; Τι είμαι εγώ; Στο πηγάδι κατούρησα; Σκύλα δεν με γέννησε κι εμένα;

      Διαγραφή
  2. Θέλω να δω Σήφη να φορά αγιοβασιλιάτικα όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε κύριε, καμαρώστε με! Με τις ιδέες που της βάζεις της Αθηνά, μου έβαλε κι εμένα σκούφο Άγιου Βασίλη!

      Διαγραφή
  3. τέλειο το δεντράκι σου!
    ευτυχώς εχει και γκι το κοκαλάκι σου ,γιατι ανησυχούσα που θα φιλούσες τη σκυλίτσα σου!
    καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δεν βαριέστε κυρία Νάσια μου! Ολόκληρη πόλη το Άργος και μια θηλυκιά στα μέτρα μου δεν βρίσκουμε! Πρέπει να ξενιτευτούμε!
      Κι εσείς να έχετε καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  4. τα γιορτινά σου πατουσάκια είναι υπέροχα Σηφάκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι που το παρατήρησες! Νόμιζα δεν θα τα προσέξει κανείς!
      Μα δεν είναι πολύ όμορφα; Μέχρι τις 4 το ξημέρωμα έψαχνα να τα βρω!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!!!

      Διαγραφή
  5. Σήφη μου με εντυπωσίασες...α θα το πω στον Μπρίκι να ζηλέψει!!
    καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του βάλεις και του Μπρίκι ένα αγιοβασιλιάτικο σκουφάκι!
      Καλό μήνα και κούνημα ουράς!

      Διαγραφή
  6. Σηφάκο σου έβαλαν και αγιοβασιλιάτικο σκουφάκι.............! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι! Δεν έχω παράπονο! Από όλα τα καλά μου έχουν για τα φετινά Χριστούγεννα!
      Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  7. μερι κριστμας ντιαρ σηφη!!!!!!!αυτο το χιονακι που πεφτει στο πλαι ειναι ολα τα λεφτα!!!
    φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη κρίστμας δίαρ Λεκάνα!
      Κούνημα ουράς. Αχτένιστης σήμερα, το κέρατό μου.

      Διαγραφή
  8. νωρίς νωρίς στόλισες!
    πως φαίνονται οι καλές νοικοκυρές!
    και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όλα κι όλα! Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά!
      Σου κουνώ την ουρά!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.