Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Το σπίτι...

...που κατοικώ είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι "ανοιχτό" σπίτι. Κόσμος πηγαινοέρχεται και ορισμένοι μένουν και για μερικές ημέρες. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με αυτό γιατί η Αθηνά φτιάχνει καφέδες και τους σερβίρει με κουλουράκια ή με κανελόπιτα ή με κάποιο άλλο κέικ που φτιάχνει και όπως τα τρώνε οι επισκέπτες, όλο και κάποιο ψιχουλάκι τους πέφτει και τρέχω και το τρώω και χαίρομαι γιατί εμένα κανονικά δεν με αφήνουν να φάω τέτοιες λιχουδιές. Μια φορά όμως ήλθε επίσκεψη ένας άλλος σκύλος που καθόλου δεν έμοιαζε με εμένα και με τον που τον είδα άρχισα να τον γαβγίζω για να καταλάβει ποιος είναι ο αρχηγός στο σπίτι. Αυτός, το μόνο που έκανε ήταν να με κοιτάξει. Όπως καταλαβαίνετε, από εκεί και ύστερα καθόμουν σαν αγγελούδι! Ήταν πολύ μα πολύ φοβιστικός έτσι όπως με κοίταζε με τα γαλάζια μάτια του. Μπρρρρ... Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό το βλέμμα και ελπίζω η Αθηνά να σταματήσει να δέχεται τέτοιου είδους επισκέψεις!
Δείτε τον και πείτε μου αν έχω άδικο...

Ωχ, πως με κοιτάει έτσι;


Χμμμ, τώρα παριστάνει τον αδιάφορο...


Σιγά καλέ, δεν είπαμε και τίποτα...


Κρατάτε τον καλέ, κρατάτε τον, θα μου ορμήσει!


14 σχόλια:

  1. άρχισες να τον γαβγίζεις διαβάζω....πέφτω από τα σύννεφα....εσύ και να γαβγίζεις???άλλο πάλι και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είμαι άγριος! Δεν φταίω εγώ. Είναι στην φύση μου!

      Διαγραφή
  2. χαχα είναι όμορφος και αυτός!!
    Αν είναι και ο ιδιοκτήτης του όμορφος παρακαλώ να μου τον στείλετε! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ όμορφος ο επισκέπτης! Και ο ιδιοκτήτης του είναι ακόμα πιο ωραίος. Έχει όμως ένα μειονέκτημα. Σύζυγο και δυο παιδιά. Μα τι πάνε και παντρεύονται νωρίς-νωρίς αυτοί οι άνθρωποι; Δεν τους καταλαβαίνω…

      Διαγραφή
  3. είναι που η βαρβατίλα σου, δε συμμαζεύεται Σηφάκο μου χαχαχα
    σώπασε, γιατί τα 'κανε από το φόβο του ο επισκέπτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πώς να το παινευτώ, αλλά είμαι και πολύ αρσενικό! Μην σε ξεγελάνε τα φιογκάκια στο κεφάλι! Είναι για πρακτικούς λόγους! Μέσα μου κρύβω ένα ντόμπερμαν!

      Διαγραφή
  4. Μπα? ερχονται κι επισκέπετες να σε δούνε? να πεις της μαμάς, να τα κόψει αυτά, αλλιώς να βάλει εισητήριο.. θα καταλάβει αυτή γιατί που να σου εξηγώ τώρα.
    βαγ βαγ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε κυρία Ζουζούνα μου, από καιρό σε καιρό μου φέρνει διάφορα τετράποδα τα οποία δεν τα πολυθέλω. Μόνοn ο Βίτο θέλω να έρχεται (ο σκύλος του εργοδότη της μαμάς) γιατί με αυτόν παίζουμε πάρα πολύ ωραία!

      Διαγραφή
  5. Έχασα το σχόλιο...έλεγα λοιπόν, πως ο Μπρίκι μου είπε να σου πω να μην αφήνεις ποτέ τους επισκέπτες της Αθηνάς να σου παίρνουν τον αέρα και τα κόκαλα!!
    Κι εγώ λέω πως μάλλον δε γάβγισες πολύ δυνατά και δεν κατάλαβε ο άλλος....ίσως όμως να ήταν και κουφός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμμμ, αυτό μας έλειπε, να τους αφήνω να μου παίρνουν και τα κόκαλα!
      Νόου φάκινγκ γούει, που λέμε και στο Γιορκσάιρ!
      Όσο για τον επισκέπτη, αφελής ήτο ο δυστυχής. Δεν είχε την αίσθηση του κινδύνου! Αντιλαμβάνεσαι…

      Διαγραφή
  6. αχ βρε Σήφη μου δείξε του ποιος είναι ο Άντρας του σπιτιού τέλος πάντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο να κάνω ο δυστυχής για να το αποδείξω; Πασχίζω, πίστεψέ με!
      Αλλά, δεν με παίρνουν στα σοβαρά. Ακόμα!

      Διαγραφή
  7. πάνγλυκε Σηφούκο μου πέρασα να σου σκάσω ένα φιλί και να φύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγσί σεγί!
      Ε ναι, με μαθαίνει η μαμά γαλλικά! Καλά μη νομίζεις, πέντε λέξεις ξέρει όλες κι όλες...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.