Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

Πως θα ήταν άραγε...

...εάν ένας σκύλος σαν κι εμένα είχε δική του εκπομπή στο ραδιόφωνο; Για να δούμε...

Περισυλλογή και χαλάρωση,
με βαθιές αναπνοές δέκα λεπτά πριν την εκπομπή.  


Πάλι ψηλά το έχουν το μικρόφωνο.
Έλεος πια κάθε φορά...


Τι έχω να κάνω τώρα; Α ναι, να ανοίξω τον υπολογιστή
ο οποίος βρίσκεται αριστερά της κονσόλας και ο οποίος φέρει 
στην επιφάνεια εργασίας φωτογραφία του γράφοντος.  




Να ελέγξω τα τραγούδια και να επιλέξω αυτά που θέλω από τον jazler 
που βρίσκεται στον υπολογιστή δεξιά της κονσόλας.  


Έλεγχος των κομβίων της κονσόλας για να είναι σωστός ο ήχος.  


Τι κοιτάτε;
Δεν έχετε ξαναδεί σκύλο να ετοιμάζεται για εκπομπή;  


Όλα εντάξει.  
Ξεκινάω.
Είμαι στον αέρα: Καλώς ήλθατε στον Ανατολικό στους 95,8…  


Πως πέρασαν δύο ώρες;
Καιρός για την  αποφώνηση:
Ακόμα μια εκπομπή έφτασε στο τέλος της. 
Από τον Σήφη να έχετε μια καλή εβδομάδα!

29 σχόλια:

  1. Καλέ κοτζαμ αρσενικό τι του βάλατε κόκκινη κορδέλα?
    Βάλτε του γαλάζια! :-p
    Τέλεια σκατόφατσα σαν τον δικό μου.
    Να τον χαίρεσαι τον μαγκα σου και γω τον κο Μπίλλυ μου.
    Είμαι σίγουρη ότι είναι και οι δυο τους νούμερα που αν ποτέ βρισκόντουσαν σίγουρα θα κάνανε μαζί εκπομπή... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εγώ φοράω κόκκινο κορδελάκι γιατί το ταιριάζω με την καρέκλα στην προκειμένη περίπτωση. Είναι θέμα στυλ! Αντιλαμβάνεσαι…

      Διαγραφή
  2. Πάω στοίχημα πως έχεις και ωραία φωνή...άλλο που δε φαίνεται στις φωτογραφίες..πάντως είσαι κούκλος!!
    Κι εσύ να έχεις μια καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φωνή σκίζω είναι αλήθεια! Τύφλα να ‘χει ο Ιωσήφ Αβράμογλου!

      Διαγραφή
  3. Έτσι μπράβο ρε Σήφη να δω κι εγώ επιτέλους τι είναι το jazler!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχω κι εγώ ρε συ Μπούμπα και σου ανοίγω τα μάτια, γιατί αν περίμενες από την Αθηνά, ακόμα θα έψαχνες τι είναι ο jazler!

      Διαγραφή
  4. Κάτι μου λέει ότι την αφεντικίνα σου την έχεις κάνει σκόνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χο χο! Εννοείται! Αλλά μην τα λες φωναχτά αυτά, διότι είναι και μεγάλη γυναίκα και δεν θα το αντέξει!!!

      Διαγραφή
  5. βροχή οι διαφημίσεις στο δίωρο του σήφη!
    άρε σήφη, εσύ και ο ρόμπιν γουίλιαμς στο goodmornig vietnam τέτοια επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ έχω και χορηγό! Τι με πέρασες; Για κανέναν Στάλιν;

      Διαγραφή
  6. Σκατόφατσα ο Σήφης? Μα σας παρακαλώ, πως εκφράζεστε έτσι. Για τον δικό σας, σκοτιστήκαμε, αλλα ο Σήφης, ειναι απο ράτσα ευγενική με το πετιγκρί και κούκλος!
    *πες Σήφη πως το κορδελάκι ειναι ασορτιμάν με το δακτυλίδι της μαμάς. Πες....

    Αντε Σήφη, να σε δω και στον Αθήνα 9.84!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μπορούσα να ευχηθώ και στο τρίτο, αλλα πεθάνανε αυτά που ξέραμε...
      βολευομαστε μ' ότι έχει...!!!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα Ζουζούνα μου! Γενικώς τα κορδελάκια μου φροντίζω να είναι ασορτιμάν με τα σκουλαρίκια της μαμάς, που εννοείται ότι αυτά είναι πάντα ασορτιμάν με τα δαχτυλίδια της! Πως αλλιώς; Μόνον σε περίπτωση εκπομπής φροντίζω να ταιριάζουν με την καρέκλα!

      Ποιος 9,84, ποιο Τρίτο; Το BBC μαλλιοτραβιέται με την Deutsche Welle ποιος θα με πρωτοπάρει!!!

      Διαγραφή
  7. χαχαχα :)) νατος και στο σταθμό ο Σήφης. Σήφη πραγματικά τι ΖΩΑΡΑ κάνεις πες μου!! Καλή εβδομάδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες είναι! Κάνω ΖΩΑΡΑ! Είμαι μια σελέμπριτυ! Σε τοπικό επίπεδο βέβαια, αλλά σελέμπριτυ!!! Σου κουνώ με χάρη την ουρά!

      Διαγραφή
  8. Εμ βεβαια το μηλο κάτω απ τη μηλιά θα πεσει!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις!

      Διαγραφή
    2. Στου κουφού την πόρτα, το σαπούνι σου χαλάς!

      Διαγραφή
    3. Επίσης: Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βότκα!

      Διαγραφή
  9. άντε και στο cnn γλυκέ μου σήφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλθει και εκείνη η ημέρα Ρία μου! Είμαι σίγουρος!

      Διαγραφή
  10. χμ, να υποθέσω Σήφη έπαιξες και μουσική από την συνάδελφο Πάολα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο! Φυσικά και έπαιξα Πάολα! Τι με πέρασες εμένα; Κανέναν άσχετο σαν την κουμπάρα σου που νόμιζε ότι ο Κιάμος είναι βραχονησίδα βορειοανατολικά των Δωδεκανήσων;

      Διαγραφή
  11. Σε ανακαλυψα μικρε δαιμονιε παραγωγε!
    Γτ βρε το καλοκαιρι που τα ειπαμε δεν μου ειπες για το παρον ;
    Τοσο σεμνος πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου μάγειρα! Χαίρομαι που σε βλέπω στην οδό καπετάν Σήφη!
      Δεν στο είπα, διότι η σεμνότης βλέπεις. Καλά, η Αθηνά δεν στο είπε γιατί το ξέχασε! Σε τέτοια υπόληψη με έχει. Τέλος πάντων, μην τα λέω και συγχύζομαι!

      Διαγραφή
  12. Σηφάκο μου πανέμορφε, τόσο καιρό χαμπάρι δεν είχα πάρει! έβλεπα τη φωτό σου στο βλογ της μαμάς σου και νόμιζα πως αυτό ήταν όλο!
    αχ σ' αγάπησα με τη μια!
    θα σ' ακούω συνέχεια, μουτράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πανέμορφος, η αλήθεια είναι! Σκύλος από ομορφόσογο!
      Δικαιολογημένα με αγάπησες με τη μία!
      Επίσης είμαι και ψωνάρα, όπως λέει και η Αθηνά! Αλλά αυτό είναι επίκτητο! Το πήρα από αυτήν!
      Καλώς ήλθες Βίκυ Δερμάνη! Και όποτε θέλεις μπορείς να περνάς να με Θαυμάζεις!!!
      Σου κουνώ με περισσή χαρά την ουρά μου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.