Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Παίζοντας...














14 σχόλια:

  1. μια αγκαλιά, ένα χάδι, δε βλέπω...
    αχ σήφη τι τραβάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααα εμένα Ρία μου στην ηλικία που είμαι δεν μου αρέσουν οι αγκαλιές! Μόνο να παίζω θέλω!!!

      Διαγραφή
  2. πόσα μαρτύρια εκπαίδευσης που έχουν μετονομαστεί σε παιχνίδια έχεις περάσει δόλιο μου σκυλάκι.
    αλλά τα αγαθά κόπις κτώνται που λέει και ο λαός,διότι με αυτά και με αυτά έχεις γίνει νάμπερ ουάν στην υπακοή και στις εντολές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα σου πω θεία Χριστίνα: Σήμερα το απόγευμα με έστειλαν στο μίνι μάρκετ να αγοράσω γάλα!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά περνάς...όλα τα καλά σου έχουν..τυχερούλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παράπονο, αν και τα περισσότερα παιχνίδια μου τα έδωσαν μεταχειρισμένα από τους προκατόχους μου! Τέλος πάντων δεν το κάνω θέμα γιατί μου πήραν κρεβατάκι να κοιμάμαι! Τους προηγούμενους τους κοίμιζαν σε ένα μαξιλάρι στο πάτωμα.
      Τζίζας σε τι σπίτι με έριξε η μοίρα;

      Διαγραφή
    2. χαχαχα.. τζιζας?!?! χαχαχ.. έλιωσα!

      Διαγραφή
    3. Τι να πω κι εγώ με αυτούς που έμπλεξα...

      Διαγραφή
  4. Μη μιλάς Σηφαλιο, μη μιλάς! διόλου! Αφού εχει όρεξη στην ηλικία της να παίζει μαζί σου σουυυυσσσσσσσσσσσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μην φανταστείς... Τη μια την πονάει η μέση, την άλλη το γόνατο, την τρίτη η γνάθος... Είναι θαύμα το πως μου πετάει το μπαλάκι και τρέχω να το πιάσω!

      Διαγραφή
  5. Τι καλή που είναι η Αθηνούκα.. πόσα παιχνιδια σου έχει πια! Γλυκέ μου Σήφη.. εγώ ακόμη διαβάζω.. Κατακαλόκαιρο πήγε κι εγώ ακόμη δίνω.. Το λέω σε εσένα επειδή ξέρω πως θα με καταλάβεις.. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω και σου συμπαρίσταμαι! Κι εμένα πουθενά δεν με πηγαίνουν, ούτε διακοπές θα με πάνε γιατί δεν μπορούνε να αφήσουν μόνη την σεβάσμια κυρία (τη μαμά της Αθηνάς), αλλά ούτε και να την πάρουν μαζί σε κανένα νησί διότι δεν είναι δυνατή η μετακίνησή της. Αλλά είμαι σε καλύτερη μοίρα από εσένα γιατί τουλάχιστον εγώ δεν έχω διάβασμα!!!
      Κούνημα ουράς!

      Διαγραφή
    2. Τίναγμα αλογοουράς από εμένα :)Το ήξερα πως θα με καταλάβεις.. ;)

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.