Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Την προηγούμενη...

...εβδομάδα η Αθηνά μαζί με το στεφάνι της, την Β. και την Χ. με πήγαν μια μεγάλη βόλτα με το αυτοκίνητο. Πήγαμε για καφέ στο γραφικό χωριό Λέρνα, πιο γνωστό με την ονομασία "Μύλοι".

Παραλία Μύλων
Εκεί καθίσαμε σε ένα μικρό καφέ που έχει τα τραπεζάκια του πάνω στη θάλασσα. Και ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω. Αντί όλοι τους να αγναντεύουν τη θάλασσα και να κοιτούν αν κουνιόνται οι βάρκες, με φωτογράφιζαν συνέχεια.  

Εσείς πίνετε καφέ, εγώ τι θα πιω;




Ούτε νερό δεν θα μου δώσουν;


Σταμάτα να με φωτογραφίζεις και φέρε μου νερό! Τώρα!


Ωραία, ας περπατήσουμε λίγο να ξεπιαστούμε.
Ουπς! Βλέπω ένα σκουπιδάκι!


Μη με τραβάς καλέ! Άσε με να παίξω με το σκουπιδάκι!


Ααααααααααααχ, θαλασσινή αύρα!


Τι ωραία που είναι να σου παίρνει ο αέρας τα μαλλιά!

22 σχόλια:

  1. Αμα μπερδεύονται τα μαλλιά σου με τον αερα να βαλεις τη κατέ να στα τυλίγει στα μπικουτί. Δε βλέπεις εμένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε καλύτερα. Επειδή σε βλέπω το λέω.

      Διαγραφή
  2. νερό σου έδωσαν πουλάκι μου; ή γκάνιαξες στη δίψα;

    ωραία να σου παίρνει ο άνεμος το μαλλί αλλά με΄τα πως θα στο ξαναχτενίσουν;

    καλά διασκέδασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που ήταν ο μεγάλος κύριος (το στεφάνι της Αθηνάς) και μου έδωσε νερό γιατί αν περίμενα από τις άλλες, τώρα θα ήμουν μια ωραία ανάμνηση!

      Αυτό σκέφτομαι κι εγώ. Το χτένισμα. Το βαριέμαιαιαιαιαι!

      Καλά πέρασα τελικά, αν και δεν είχε άλλα σκυλιά για παρέα, αλλά δεν το κάνω και ζήτημα!


      Διαγραφή
    2. έχει η γειτονοπούλα μου ένα κανισάκι μούρλια.
      πες τη μαμά να σε φέρει.
      θα πάρω και παντοφλάκια να ΄φας! καλύτερα από το να μου φας τα καλώδια και το σαλόνι!

      Διαγραφή
    3. Ναι; Αχ ωραία! Γιατί στο δικό μας σπίτι τις έχω φάει όλες και δεν μου παίρνουν καινούργιες! Άκαρδοι άνθρωποι. Τι να πεις...

      Διαγραφή
  3. Καλέ είσαι κούκλος γι΄αυτό σε φωτογράφιζαν συνέχεια!!
    Ποιος τη χάρη σου..ελπίζω να θυμήθηκαν να σου δώσουν και νεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ανέλαβε να με ποτίσει ο κ. Μήτσος, αλλιώς... κλάφτα Χαράλαμπε!

      Μερσί για τα καλά λόγια! Τα χρειάζομαι διότι είμαι τελειωμένη ψωνάρα, ο σκύλος!

      Διαγραφή
  4. Χρυσούλι μου, τι όμορφα που ποζάρεις. Κουκλί είσαι!!!!!
    να προσέχεις την θάλασσα, μπουκλάρει το μαλλί... προσοχή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Είδες; Μια η Ναόμι Κάμπελ και ένας εγώ!

      Ναι καλέ Ζουζούνα! Χάλια τα κάνει η αρμύρα!

      Διαγραφή
  5. τι χάρη!
    τι ομορφιά!
    τι νάζι!
    τι καπρίτσι!
    μα πόσο φίρμα είσαι πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πιο πολύ από εσένα, μετενσάρκωση της Κυβέλης!

      Διαγραφή
    2. Η κυρια Κατερίνα, η Κυβέλη και η Παξινού μαζι ! Παρακαλώ.....

      Διαγραφή
    3. Όχι, δίκιο έχεις Ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
  6. aaaaa ti glikoulis skiloukos <3
    sharingthepointofview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ Σήφη προσοχή στον αέρα.. Φουντώνει το μαλλί.. ρώτα κι εμένα.. κάτι ξέρω. Φιλάκι κ' σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εσύ μακρύ μαλλί, ε; Κι εγώ! Και η Αθηνά παρόλο που έχει πολύ, μα πολύ κοντά μαλλιά, δεν με κουρεύει εμένα! Γιατί λέει ότι θα μοιάζω με ποντίκι!

      Κούνημα ουράς και φιλί!

      Διαγραφή
  8. σσσ' ωραίος ρε Σήφη!

    http://25.media.tumblr.com/284e06509b86ea556b6991162f71d87f/tumblr_mnwwjgd3Ae1qdlh1io1_400.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκ γιου μάι ντίαα!!!

      Επίσης ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

      Ο σύνδεσμος αυτός πρέπει να γίνει μόνος του μια ανάρτηση εδώ πέρα μέσα, κάποια μέρα!



      Διαγραφή
    2. Ε ναι, δεν πρέπει;
      Γκίμμι φάιβ τώρα :D

      Διαγραφή
    3. Σου λέω, είναι τελειωμένο, τη Δευτέρα θα έχω ποστ με κινούμενη φωτογραφία!
      Τι φάιβ; Έχω από αυτό; καλά σου δίνω μια πατούσα για να είμαι σίγουρος!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.