Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Την περασμένη Τετάρτη...

...όλοι περιμέναμε εναγωνίως τηλεφώνημα από τον Sakis Blue Genesis Yorkies, για να του δώσουμε τις συντεταγμένες ούτως ώστε να βρει το σπίτι που κατοικούμε και να έλθει. 


Αλλά καλύτερα να πάρω τα πράγματα από την αρχή. Η Αθηνά, συνηθισμένη από τα προηγούμενα σκυλάκια που είχε στη ζωή της, τα οποία ήταν βάρους 5,5 έως 7 κιλών, όταν με έκανε μπάνιο χρησιμοποιούσε ποσότητα σαμπουάν ικανή να πλύνει 25 γιορκσάιρ! Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα εγώ να κάνω πιτυρίδα. Διότι εγώ ζυγίζω 1.866 γραμμάρια! Σαν την ομώνυμη πλατεία των Χανίων! Επίσης δεν ήξερε να με χτενίσει σωστά. Απευθύνθηκε λοιπόν στον Sakis Blue Genesis Yorkies, ο οποίος είχε την ευγενή καλοσύνη να έλθει στο σπίτι να με περιποιηθεί και να μάθει και δυο-τρία πράγματα στην Αθηνά για να μην με ταλαιπωρεί αδίκως! 
Και ήλθε, που λέτε, και με έκανε άλλο σκύλο!
Τι;
Δεν με πιστεύετε;
Δείτε: 



Το μαλλί μου είναι  χτενισμένο, αλλά μοιάζει απεριποίητο.


Είναι και θαμπό.


Είναι αυτό που λέμε
"δεν ξέρει τι της γίνεται της γυναίκας από χτένισμα".


Εδώ μόλις με τελείωσε ο  Sakis. 


Επιτέλους έχω το μαλλί που μου αξίζει!


Δείτε πόσο όμορφος είμαι!


Θεά, που λέει κι ο φίλος μου, η κουανξά!


Ευχαριστώ πολύ τον Sakis!

18 σχόλια:

  1. τι τραβάς και συ καημένο μου σκυλί με τη μάνα που έχεις!!!

    αφού σερνικο πράγμα σε έχει με κόκκινο κοκαλάκι στο μαλλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Ρία. Το τι τραβάω δεν περιγράφεται. Ότι και να σου πω λίγο θα είναι! Και οι φιόγκοι είναι το λιγότερο. Το κάθε μέρα χτένισμα είναι που σιχαίνομαι πιο πολύ απ' όλα!

      Διαγραφή
    2. πες της να σε κουρέψει. καλοκαίρι έρχεται, τη μπέμπελη θα βγάλεις καημένο μου μικρό γιορκσάιρ...

      Διαγραφή
    3. Ρία, σε επαναφέρω εις την τάξη! Τα γιορκσάιρ δεν κουρεύονται διότι είναι μια αηδία! Μοιάζουν με ποντίκια! Αν υποψιαστώ ότι η Αθηνά θέλει να με κουρέψει, μα την αλήθεια θα της φάω την καρωτίδα!!!

      Διαγραφή
  2. Είσαι κούκλος!!!!
    Πιστολάκι σου έκαναν?
    Τέτοιο ίσιωμα θέλω κι εγώ..λες να φωνάξω τον Sakis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεις ότι είμαι ένας κούκλος; Ευχαριστώ πολύ Μεμαρία!
      Και τι δεν μου έκαναν! Φοβερές περιποιήσεις! Μέχρι και κολόνια μου έβαλε ο Σάκης στο τέλος!
      Δεν ξέρω για σένα, αλλά για το "μπρίκι" είναι ο ιδανικός άνθρωπος!
      Κίσιζ!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. μα πόσο όμορφος είσαι;
      πόσοοοοοοοοοοοοο;

      Διαγραφή
    2. @mahler76
      Άσε κουμπάρε της Αθηνάς...
      Έτσι όπως πάει η τρελή, όχι βλογ, μέχρι και εφημερίδα θα με βάλει να εκδόσω!

      Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το φόλοου!

      Διαγραφή
    3. @christina
      Συγνώμη, το "μα πόσο όμορφος είσαι;" πάει σε εμένα ή στον κουμπάρο της Αθηνάς; Όχι, για να πάρω τα μέτρα μου!

      Διαγραφή
    4. και στους δυο πάει βέβαια!!!

      Διαγραφή
    5. Το έσωσες τελευταία στιγμή θεία Χριστίνα.

      Διαγραφή
  4. Δε σε φτύνω για να μη σου χαλάσω το μαλλί, αλλά απόγινες θεός!
    (αύριο πάω τη Μάγια για περιποίηση! θα σου στείλω να την δεις όταν τελειώσει).

    Φιλούμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Φαούδι!
      Φτύσε με καλέ! Και να χαλάσει το μαλλί μη σε νοιάζει! Η τρελή με κυνηγάει ολημερίς με μια χτένα!

      Τα δέοντα στη Μάγια!
      Φιλιά και στις δύο!

      (Να τις στείλεις στο μέιλ της θετής μου μάνας, της Αθηνάς)

      Διαγραφή
  5. Τέτοιο πιστολάκι ούτε ο δικός μου κομμωτής δε κάνει.. Βρε το Σήφη ομορφιές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ! Θεά τελειωμένη είμαι ο άτιμος!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφος είσαι, δίπλα στα κουλουράκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κουλουράκια να δεις τι ωραία που ήταν αγαπημένη Ζουζούνα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.