Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Όλοι...

...οι καλοί χωράνε! 


16 σχόλια:

  1. Μπραβο ρε Σήφη!!!!Ωραίο μπλοκ ανοιξες καμάρι μου!!!!!!Μονο τα κεράσματα ειναι λιγο παράξενα μα δε πειράζει με τέτοια κυρά που σούλαχε τι περιμένουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ρε Μαρινάκι Ζέας, εμένα θα μου πεις για την κυρά μου; Ένα δράμα ζω!

      Διαγραφή
  2. τίποτα σε σοκολατένιο δεν έχει φίφη μου;

    καλόρίζικο το ιστοκαλύβιον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριά Ρία μου δεν με αφήνει ο Στάλιν να φάω σοκολάτες! Τις έχει απαγορέψει και στο σπίτι να μπαίνουν και στο ιστοκαλύβιον!

      Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το φόλοου!

      Διαγραφή
  3. Ω!
    Μεγιά το βλογ!
    Καλότάξιδο και τα λοιπά.
    Εγώ με την πείνα που έχω θα το τσιμπήσω το κέρασμα!!!!

    Φιλί Σηφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θεία Χριστίνα!
      Εσύ με την πείνα που έχεις τελευταία θα φας κι εμένα! Έχω δει πως με κοιτάς όταν έρχεσαι σπίτι!

      Διαγραφή
  4. Είσαι ένας κούκλος Σήφη! Ελπίζω να είσαι και πιο καλός από τη "μαμά" σου την Αθηνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Για εμένα λέει!!! Με αγαπάει!

      Ευχαριστώ πολύ για το φόλοου!

      Διαγραφή
  6. Σήφη!! Πωπώ! Τέλειο το μπλογκ και συγγνώμη που δεν το πήρα είδηση νωρίτερα. Επιτέλους και ένας χώρος δικός σου χωρίς αυτή την χαζή κότα...
    Δείχνω τις φωτογραφίες σου στη Μάγια και σε βρίσκει πολύ κούκλο, να το ξέρεις!
    Επίσης, έχω να σου πω ότι ψάχνω να σου βρω ένα μαξιλάρι σε σχήμα πουλιού, για να το μαδάς (και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σου) και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
    Φιλούμπες καταμούσουδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πήρες είδηση γιατί η Αθηνά ενώ με έβαζε να κάνω τα ποστ, δεν το έδινε στην κυκλοφορία! Ανάποδη γυναίκα, τι περιμένεις...

      Να κάνεις και στη Μάγια ένα βλογ, να ανταλλάσσουμε επισκέψεις!

      Η αλήθεια είναι ότι ένα παιχνίδι σε σχήμα πτηνού λείπει από την συλλογή μου!

      Ευχαριστώ πολύ για το φόλοου!
      Η Αθηνά θα ενημερώνει πότε θα κάνω αναρτήσεις!

      ΥΓ. Εγώ αυτή την κότα, την Βιολάντω τη τζαζλή, μια μέρα θα την φάω, να ησυχάσουμε όλοι μας!!!

      Διαγραφή
  7. Σήφη είσαι γλύκας!!!
    Φιλάκια στη μουσουδίτσα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιλάμε και πολύ άντρας ο Σήφης!
    Δε το συζητώ! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που χρόνισα!!! Κοτζάμ άντρας έγινα!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.