Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013

Στα γενέθλιά μου...

...πέρασαν και μου ευχήθηκαν πολλοί!
Μεταξύ άλλων ήταν η θεία Χριστίνα που μου είπε:
"Χρόνια σας πολλά Σήφη,να σας χαιρόμαστε,ότι επιθυμείτε,καλή σταδιοδρομία,και με μια καλή κοπέλα εύχομαι σύντομα,γιατί είστε το καλύτερο παιδί!!!", 
η κυρία Ζουζούνα που μου είπε: 
"Nα Ζήσεις ΣΙΦΑΚΟ και Χρόνια καλά, εκέι πουχεις μπλέξει, θα μάθεις πολλά! χίλια φιλιά ομορφούλη !", 
ο high fidelity που μου είπε: "Σύμπασα η καταφρονεμένη συνοικία των Τουρκοβουνίων εύχεται πολλά χαπιμπέρθια Σήφη και να ζήσεις σαν τα αιώνια τάπερ!",
η Ρία που δεν θυμάμαι τι μου είπε, αλλά και πολλοί συγγενείς της Αθηνάς και φίλοι της που εγώ δεν τους καλοξέρω, αλλά δεν με πειράζει και πολύ, εδώ που τα λέμε. 
Ήλθε και η Κυπαρησία και μου έφερε και δώρο!
Δείτε το!


Και μου είπε η Κυπαρησία: "Χρόνια πολλά Σήφη μου, να φας όλο το γλυκό να πάρεις κανένα γραμμάριο :)" 
Την Κυπαρησία πάω και την βλέπω πολύ συχνά εδώ, εδώ, αλλά κυρίως εδώ! Φυσικά, ενίοτε την βλέπω και εκ του σύνεγγυς και πολύ αρέσκεται στο να μου ανακατεύει τα μαλλιά ενώ εγώ της τραβάω τις κορδελίτσες  και τις χαντρούλες που έχει στο φόρεμά της!

ΥΓ. 2 Στην κυρία Ζουζούνα δεν έχω βάλει σύνδεσμο, διότι είναι πριβέ το βλογ της, άρα δεν έχει και νόημα! 

2 σχόλια:

  1. Και πολύ στεναχωρήθηκα που δεν σε είδα την τελευταία φορά, ελπίζω να μην επαναληφθεί...
    Μόλις περάσει το τσουνάμι των παραγγελιών θα σου φτιάξω κάτι όμορφο για τα μαλλάκια σου ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα επαναληφθεί!

      Ω! Ευχαριστώ πολύ! Έναν φιόγκο θα τον φόραγα ευχαρίστως!

      Στέλνω κουνήματα ουράς!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.