Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Χθες...

...ημέρα Δευτέρα 6 Αυγούστου αψηφώντας την υψηλότατη θερμοκρασία, η Αθηνά, το στεφάνι της και ο νεαρός απόγονος, άφησαν το Άργος και ήλθαν στο Μαρκόπουλο Αττικής για να με πάρουν. 
Τους αγάπησα με την πρώτη ματιά. Και εκείνοι το ίδιο. Η Αθηνά με αγαπούσε πριν καν με δει. Από την ημέρα που είχε δει τις φωτογραφία μου στο διαδίκτυο, στην αγγελία μέσω της οποίας με χάριζαν.
Η Αθηνά με πήγε έναν πολύ μικρό περίπατο έξω από το σπίτι που έμενα μέχρι τότε και μετά, εμφανώς συγκινημένη, με πήρε αγκαλιά και μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ο νεαρός απόγονος μας οδήγησε στο καινούργιο μου σπίτι, αφού πρώτα κάναμε μια στάση σε ένα καφέ για ανασύνταξη δυνάμεων.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από εκείνη την ημέρα...

 Μυρίζοντας το χώμα και τα ξερά φύλλα



 κι ένα κομμάτι πίσσα


και κάτι ψιλά καφέ από το πεύκο (που δεν ξέρω πως τα λένε),


 ξαφνικά μπροστά μου βλέπω ένα δένδρο
και φυσικά δεν ήξερα τι να το κάνω, γιατί ήμουν κουτάβι.


Ευτυχώς η βόλτα δεν κράτησε πολύ,


 η Αθηνά με πήρε αγκαλιά


και ήταν ποοοοολύ αναπαυτικά!


Επιτέλους πάμε στο σπίτι...

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Μαρί, σε διαβεβαιώ ότι αν δω τα σκούρα με την Αθηνά που έχω μπλέξει, θα πάρω των ομματιών μου και θα φύγω και θα έρθω να μείνω μαζί σου!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.